Parkeren, melding

Omschrijving

Heeft u een vraag of opmerking over parkeren, zoals een parkeermeter die defect is, fout parkeren of het aanvragen of wijzigen van een invalideparkeerplaats? Dan kunt u hier een melding van maken via onze Servicelijn.

Gaat uw vraag over een bekeuring en een daaruit voortgekomen naheffingsaanslag? Dan vindt u meer informatie op de pagina ‘Parkeren, naheffingsaanslag’.

Hoe werkt het?

U kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week een melding doorgeven via de knop 'Melding Servicelijn' in het rechtermenu op deze pagina.

Daarnaast staan wij telefonisch voor u klaar op maandag tot en met donderdag van 08.00 tot 17.00 uur. Op vrijdag kunt u ons bereiken van 08.00 tot 16.00 uur. Ons telefoonnummer is (0111) 452 111.

Wat doen wij met uw melding?

Wij registreren uw melding en persoonsgegevens en geven dit door aan de vakspecialist. De vakspecialist neemt vervolgens contact met u op om te bespreken wat wij met uw melding gaan doen. We doen ons best om binnen twee werkdagen contact met u op te nemen.