Social Media

Heeft u een vraag, of opmerking, dan kunt u deze ook stellen via de social media kanalen Facebook en Twitter.

Facebook

Facebook

Door op de knop 'Bericht versturen' (mobiele app) of 'chatbericht versturen' (desktop PC) stuurt u een prive bericht naar de gemeente.

Twitter

Twitter

Stuur een prive bericht (ook wel bekent als Direct Message) door op het envelopje te klikken in de Twitter App. Ons account staat van iedereen prive berichten toe.

De gemeente probeert binnen twee uur op prive-berichten te reageren. Deze berichten worden behandeld tijdens de uren waarop de gemeente telefonisch bereikbaar is, van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.00 uur. Berichten die buiten werktijden en in het weekend worden gestuurd proberen we de eerstvolgende werkdag voor 10.00 uur te beantwoorden. 

Tips voor een Prive-bericht:

  • Formuleer uw vraag helder en volledig in 1 bericht.
  • Zorg dat duidelijk is wat we voor u kunnen doen, of wat u van ons nodig heeft.
  • Stuur een foto mee als dat mogelijk is, en iets toevoegd aan het bericht.

De gemeente zal geen privacygevoelige informatie via Social Media versturen.

WhatsApp

We zijn met ingang van 28 november gestopt met WhatsApp als dienstverleningskanaal.
Dit betekent dat de gemeente vanaf deze datum geen Whatsappberichten meer in behandeling neemt.